Uprzejmie informujemy, iż w chwili obecnej występują problemy techniczne na naszej stronie związane z personalizacją produktów. Przepraszamy za utrudnienia.
Uprzejmie informujemy, iż dostęp do konta klienta został zachowany i możliwe jest zalogowanie się za pomocą tych samych na innych wersjach językowych.

Moje konto

Dlaczego potrzebne jest konto do złożenia zamówienia?

Podczas rejestracji oraz tworzenia konta podawane są niezbędne informacje do realizacji przez nas zamówienia. Raz podany adres e-mail oraz hasło służyć będą do logowania. Indywidualne konto użytkownika umożliwia szybkie sprawdzenie historii zamówień, statusu obecnego zamówienia oraz edycję danych osobowych. Dodatkowo posiadając konto, klient ma możliwość zapisania próbnych wersji i projektów kartek oraz fotoproduktów, które można po ponownym zalogowaniu łatwo edytować i zamówić.

Podane w formularzu dane osobowe nie są przekazywane stronom trzecim.

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest po zalogowaniu do konta klienta i kliknięciu na sekcję “Moje zamówienia”.

Proces realizacji zamówienia przebiega w następujących etapach:

  • - Oczekuje na płatność (w przypadku, gdy wybrano metodę płatności przelew)
  • - W trakcie realizacji
  • - Zatwierdzone (w przypadku wybrania opcji “Profesjonalnego przeglądu”, status ten pojawi się po sprawdzeniu zamówienia przez nasz zespół i przekazaniu go do druku)
  • - Drukowanie (zamówienie jest w trakcie drukowania)
  • - Wysłane (zamówienie zostało przygotowane i przekazane do wysyłki, podany numer wysyłki umożliwia śledzenie paczki w czasie rzeczywistym)