Uprzejmie informujemy, iż w chwili obecnej występują problemy techniczne na naszej stronie związane z personalizacją produktów. Przepraszamy za utrudnienia.
Uprzejmie informujemy, iż dostęp do konta klienta został zachowany i możliwe jest zalogowanie się za pomocą tych samych na innych wersjach językowych.

Składanie zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

Kliklnij na przycisk “Zamów”, gdy dany projekt jest skończony oraz sprawdzony i gotowy do zamówienia.
W Koszyku można wybrać właściwą ilość każdego z produktów. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wprowadź go w przeznaczonym do tego polu.

W następnym kroku, po przyciśnięciu przycisku “Do kasy” należy podać adres dostawy oraz adres na jaki będzie wystawiony rachunek. Następnie należy wybrać jedną z dostępnych metod płatności oraz zaakcpetować Regulamin naszego sklepu.

Po złożeniu zamówienia nasz system automatycznie wysyła potwierdzenie na podany podczas składania zamówienia adres e-mail.

W przypadku dalszych wątpliwości oraz różnego rodzaju pytań, jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

Kontakt telefoniczny

Infolinia: 22 206 98 01

E-mail: kontakt@planetcards.pl

Kiedy mam pewność, że moje zamówienie zostało poprawnie złożone i przekazane do realizacji?

Po zakończeniu procesu zamawiania, wysyłany jest e-mail potwierdzający wraz z danymi dotyczącymi Twojego zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail, może to świadczyć o tym, iż zamówienie nie zostało złożone poprawnie bądź podano błędny adres mailowy.

Zalecamy również sprawdzenie folderu Spam. Jeśli e-mail potwierdzający zamówienie został przydzielony do folderu Spam, należy dodać nasz adres mailowy do książki adresowej, aby uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości.
W przypadku dalszych wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta.

Jaka jest minimalna ilość zamawianych kartek?

Minimalna ilość zamawianych kartek to jedna sztuka. Ilość zamawianych kolejnych sztuk to 5-10-15-20-25 itd.

Jaka jest minimalna ilość zamawianych kartek, jeśli chcę zrealizować kod rabatowy?

W przypadku realizacji kodu rabatowego podczas zamówienia, minimalna ilość zamawianych kartek wynosi 30 sztuk.

Jak wykorzystać kod rabatowy?

Kod rabatowy należy podać w Koszyku, podczas finalizacji zamówienia. W sekcji “Suma Koszyka” znajduje się pole do wpisania kodu rabatowego. Naciśnij przycisk “OK”, aby od sumy zamówienia odjęta została kwota/zniżka przyznana w kodzie rabatowym.

Jeżeli pojawią się problemy podczas próby wykorzystania kodu rabatowego, prosimy o kontakt PRZED złożeniem zamówienia. Niestety po jego złożeniu, nie ma możliwości wykorzystania kodu rabatowego przy tym konrketnym zamówieniu.

Czy mogę wykorzystać więcej niż jedną zniżkę/kod rabatowy jednorazowo?

Niestety przy każdym zamówieniu można wykorzystać tylko jedną zniżkę lub kod rabatowy. Jednak w przypadku specjalnych promocji na naszej stronie, możliwe jest dodatkowo wykorzystanie kodu rabatowego!

Co zrobić, kiedy zapomni się wykorzystać kod rabatowy przy składaniu zamówienia?

W przypadku pominięcia kodu rabatowego podczas składania zamówienia, niestety nie mamy możliwości jego modyfikacji tak, aby pomnijeszyć kwotę o kod rabatowy.
Kod ten można wykorzystać przy następnym zamówieniu.

Czy są zniżki na zamówienie np. kolekcji papeterii ślubnej?

Tak, jeśli jednocześnie zamawiane są zaproszenia, winietki na stół oraz karty menu na ślub bądź chrzciny, przysługuje zniżka w wysokości 10% wartości zamówienia.

W celu skorzystania ze zniżki należy podczas składania zamówienia, w Koszyku w polu na Kod Rabatowy podać odpowiednio:
dla papeterii ślubnej: PCSLUB
dla papeterii na chrzest: PCHRZEST

Prosimy mieć na uwadze, iż minimalna łączna ilość kartek powinna wynosić 30 sztuk (np. 10 sztuk zaproszeń, 10 sztuk kart menu i 10 sztuk winietek na stół), aby móc skorzystać z tej zniżki.

Czy są dostępne pasujące koperty do konkretnego formatu?

Tak, do każdej z kartek, z wyłączeniem formatów T (karty menu) oraz Z (winietki na stół), dołączamy darmową białą kopertę w pasującym formacie.

Czy mogę zamówić również kolorowe koperty?

Tak, oferujemy koperty w różnych wariantach kolorystycznych za niewielką dopłatą.
Kolorowe koperty można zamówić w sekcji Koszyk, wybierajac ilość oraz kolor dla konkretnego zamówienia.

Jakie są rodzaje papieru?

Nasze kartki są standardowo drukowane na papierze gładkim satynowanym o gramaturze 350 g/m² (dotyczy to formatów jedno i dwustronnych). Kartki składane drukowane są na papierze o gramaturze 300 g/m².
Oferujemy również poniższe rodzaje papieru:

Papier perłowy 300 g/m² - Wysokiej jakości biały papier metalizowany z gładką i delikatną powłoką. Charatkeryzuje go efektowne podkreślenie koloru i perłowy połysk.

Delikatny papier welinowy 300 g/m² - Kremowy papier o delikatnej w dotyku powierzchni. Łączy ze sobą wysoką jakość i delikatne matowe wykończenie, z tego względu dodatkowe nabłyszczanie przy wyborze tego papieru jest niestety niemożliwe.
Starannie odda głębie kolorów Twoich zdjęć oraz ilustracji.

Papier prążkowany Corolla 300 g/m² - Elegancki kremowy papier o fakturze żeberkowej. Idealny do wydruku ilustracji. W przypadku nadruku zdjęć, zalecany jest wybór papieru innego rodzaju. Dodatkowe nabłyszczanie przy wyborze tego papieru jest niestety niemożliwe.

Papier fakturowany Tintoretto 300 g/m² - Wysokiej jakości papier o kremowym odcieniu. Jego faktura stylizowana jest na powierzchnię papieru czerpanego. Ten szlachetny i klasyczny papier uwydatni kolory Twojej kartki, jednak do wydruku zdjęć polecany jest inny rodzaj papieru. Dodatkowe nabłyszczanie przy wyborze tego papieru jest niestety niemożliwe.

Czy moje kartki bedą sprawdzone przed wydrukiem?

Oferujemy dodatkową opcję “Profesjonalny przegląd” w cenie 16zł.

Osobiście zajmiemy się sprawdzeniem kartek pod kątem układu i rozplanowania elementów, jakości zdjęć, czytelności tekstu oraz poprawnej pisowni w następujących językach: polskim, niemieckim, angielskim francuskim oraz holenderskim.

Zaznaczamy, iż dane osobiste takie jak imiona, nazwiska, zawartość kart menu czy daty nie podlegają sprawzeniu.

W przypadku zamówienia bez opcji “Profesjonalnego przeglądu”, kartki nie są sprawdzane przed przekazaniem ich do druku.

Czy otrzymam wzór/próbną kartkę przed zamówieniem większej ilości?

Istnieje możliwość zamówienia jednej sztuki danego projektu kartki. Oferujemy również darmowe próbki kartek, które reprezentują różne formaty, rodzaje papieru i zdobienia.

Dla zamówienia próbnej kartki w liczbie 1 szt. należy użyć kodu rabatowego :PRBA1

Czy jest możliwość dodrukowania dodatkowych kartek?

Tak, można zamówić ponownie te same kartki. W przypadku jeśli zamówienie dodatkowych, takich samych kartek będzie wynosiło minimum 30 sztuk, przyznajemy rabat za okazane nam zaufanie. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail kontakt@planetcards.pl lub kontakt telefoniczny przed złożeniem zamówienia na dodatkowe kartki. Poprosimy wtedy o podanie numeru zamówienia, aby mógł zostać przyznany rabat. Wysokość rabatu jest ustalana indywidualnie. Jednocześnie zwracamy uwagę, iż przy dodruku, kartki mogą nieznacznie różnić się intesywnością kolorów od uprzednio zamówionej partii.

Jaka będzie końcowa cena mojego zamówienia?

Ceny produktów podane są w podglądzie danego produktu. Do ceny standardowej doliczane są koszty dodatkowych opcji jak zaokrąglone rogi czy dany rodzaj papieru. Po zaznaczeniu danej opcji, cena końcowa danego produktu jest automatycznie aktualizowana.

Co jest zawarte w cenie?

  • - druk (bez względu na ilość lub brak zdjęć)
  • - białe, dopasowane koperty 90g
  • - wysyłka (przesyłka zwykła, krajowa, dotyczy kartek)
  • - podatek VAT